miercuri, 17 septembrie 2008

Cred

că odată cu noul aspect al blogului meu, ar trebui să spun ceva şi despre noul meu look... Presupun că după 6 zile mi-am făcut destul curaj(sau mă rog...ce o fi şi asta...) încât să vă povestesc cum de, mai nou, port şi ochelari(:D). Păi, eu mi-am dat seama că nu mai văd bine acum un an(cred?!!?) şi m-am hotărât să merg la doctor decât acum 2 sau 3 săptămâni. Se pare că am făcut bine , deoarece dacă aş mai fi întârziat puţin, dioptriile ar fi fost muuuult prea mari şi nu cred că se mai putea face ceva. Dar nu-i nimic... Să sperăm că se vor corecta în 4-5 ani şi...cam asta e tot... Poate că o să pun şi o poză, dar mai târziu că momentan nu am(:D)

Un comentariu:

Grațiela spunea...

Hee hee... ştiu cum e, numai că eu tot mă prefac că îi uit fiindcă mi-e jenă să mă etalez cu ochelari. Ţie îţi stă bine, eu arăt preety nerd cu ei.