joi, 16 octombrie 2008

M-am pierdut


În topul de hârtii de pe birou. Mă caut dar nu mă găsesc...ah..uite-un deget, nu, nu e al meu - e prea lung. Dar unde sunt? Trebuia să o ascult pe mama şi să încetez să mai scriu... Acum nu mă mai găsesc, nu mă mai regăsesc în nimic scris de mine. Nici măcar într-o amărâtă de poezie.
Le urăsc!
De ce nu mai pot scrie din inimă?
De ce nu mă găsesc?
Unde am plecat?
"Încercare de nereuşită", "O altă încercare de nereuşită", da... niciuna nu a reuşit. Nu m-am găsit...
Unde sunt?
Unde mi-e inima?
De ce nu vrea să iasă la iveală?
De ce nu se mai transpune pe hârtie?
Caută-mă!

2 comentarii:

Joc de nuanţe spunea...

Poate ca ai scris atat din inima, incat asternand inima ta pe hartie ai uitat-o acolo...
:)

Unknown spunea...

Atunci ce se va intampla cu mine?
Cum pot sa o iau inapoi?
E pierduta pentru totdeauna?
:(