duminică, 16 noiembrie 2008

Tomberonul din faţa blocului


Tomberonul plin până la refuz din faţa blocului
îmi face cu ochiul
În fiecare dimineaţă când cobor în faţa blocului
tomberonul
e acolo şi
îmi face cu ochiul.
Dar nici oamenii nu se stresează
Duc mereu gunoaie
Tranşează
mâncarea
în bucăţele mici, mici, mici
şi le aruncă
Unde?
În tomberonul plin până la refuz din faţa blocului meu
care, îmi face cu ochiu
Când?
Când cobor dimineaţa în faţa bocului spre a-mi arunca gunoiul.
Nimeni nu mai face nimic demult
duhoarea e o banalitate.
Dacă treci pe acolo
până şi hainele ţi se împut
Dar ce contează,
Doar tu nu eşti o celebritate
Eşti un individ, o..banalitate

2 comentarii:

Joc de nuanţe spunea...

Băi, ai grijă la tomberonul ăla. Se cam dă la tine.

Unknown spunea...

Stiu mha da' nu am ce sa-i fac...
nu se poate abtine