luni, 4 mai 2009

Străini în noapte

Străin, ochiul tău mă vede
cerşeşte nopţi
fără ploaie
răsărituri fără culori
apusuri fără dragoste la prima vedere care să mi te fure şi să te sperie şi să te alunge şi să-ţi îngheţe unghia şi să-ţi rozi carnea ca un copil care-mi roade acadeaua

Noapte, girafă albastră asurzitoare
cerşeşti căldură
îmi cerşeşti
dragă
îmi cerşeşti ore de linişte
vrei ţipete
şi gemete
şi litere
şi cuvinte mai bune

Îndopi în mine iluzii
fiecare venă, fiecare celulă
fiecare respiraţie
fiecare undă
e o iluzie
o iluzie
mai bună
ca
portocalele
ca sucul
ca salata de boeuf
ca brânza, măslinele, murăturile
ca dragostea
ca mallul,
tot rockul din lume
ca Van Diesel
ca
fursecurile
jointul,
injectabilele
Angelina Jolie
efemerul
o cronică bună
ceaiul de dimineaţă
o noapte albă
cu sau fără persoana în cauză
caldă, rece cu sau fără culori
cu sau fără tine
cu sau fără mine
fără sau cu mine
fără sau cu tine

5 comentarii:

Joc de nuanţe spunea...

mă duce cu gândul la - perfecţiunea nu există.

Anonim spunea...

ma duce cu gandul la - cereale mancate cu betisoare chinezesti . :)
Iti propun un schimb de linkuri , astept un raspuns ..

Constantinov Rada spunea...

E altfel.Insa esenta ramai tu, ca intotdeauna.Ca Angelina Jolie?!No way!!:O::))=))>:D<:*

Anonim spunea...

@ Nicoleta

Pai uite , avem doua variante :

1 . Ne imbracam in pijamale , luam ochelarii de soare , ii punem pe nas , iesim pe balconul topit de soare , scotocim prin sacul plin cu lucrurile si jucariile din copilarie dupa cariocile cu miros de capsuni , luam cate o foaie A4, tu iti vei desena si colora blogul sub forma unui ursulet panda iar eu imi voi desena si colora blogul sub forma unei testoase . Foile ni le vom trimite prin posta unul altuia , iar cand le vom primi , le vom lipi cu scoci galben pe monitoarele noastre amortite de somn . Asa ne vom aminti de fiecare data cand vom deschide PC-ul sa ne mai vizitam , din cand in cand imaginea lumilor noastre diferite .
2. Tu imi pui linkul blogului meu in lista ta de bloguri (blogroll) iar eu blogul tau in lista mea de bloguri ( din nou , blogroll) .

Asadar , ce va fi .. ? :)

Anonim spunea...

Prea bine atunci , te-am linkuit in lista , mai ramane sa ma echipez cu pijamaua , ochelarii de soare , sa ma inarmez cu cariocile multicolore si sa-ti desenez testoasa . Problema ar ramane scociul galben , hmm , sper sa gasesc . Ah , si sa ma informezi pe ce nume si adresa sa trimit "opera de arta" . Chap! Chap !