marți, 17 septembrie 2013

High School homework

     Mi-am amintit astăzi de o temă din timpul liceului de care am fost mulțumită și m-am gândit să o postez repede, înainte de a pleca spre București. Trebuia să scriem o povestire folosind limba veche. :)


      Pentr-aceea ca fiece om are un suflet intr-insul, ca fiece lauda urneste la rautate, ca fiece lacrama curge pentru o durere, samtu ca traiesc iubire. Sa-mi salte inema giuruita tie in dzacaturi(cantari) de plansoare, de jele si de fagaduinte osandite pierzaniei.
Esti svantul ce-mi giudeca samtarea in necurataia amaraciunii de a te fi iubit. In sminteala giuramintelor pacatoase, ma giudeci si-m giudeci puterea de a gata ceva mai bun. As dori, scumpa viata, sa-mi lasi tocmelile in pace, sava consideri ca ai vreun merit pantru stralucoarea ochilor ce ma urmeaza?
Pre tine cari ai dulceata sufletului, bunatatea-mbatata de mila, te provoc sa-mi cerci lauda de iubire, sa-mi hiarba inema in sucul tau, si sa vaz mormanturile vii dupt clar de lege.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Buna, te invit la un concurs simplu pe blogul meu in care cu 2 distribuiri, poti castiga unul din cele doua pandantive oferite, pe care il poti grava asa cum iti doresti. Unul este placat cu aur, altul cu rodiu.
Concursul este pe prima pagina a blogului, te astept cu drag. :)

numai daca vrei, scuze de off topic :)