vineri, 11 octombrie 2013

Frumusețea stă în atitudine

               
Întotdeauna am crezut că o fată frumoasă este o fată cu o încredere în sine puternică și o atitudine de invidiat. Primul lucru pe care îl observ la o fată este părul, cât de aranjat e el, ce culoare are și dacă nu cumva are aceeași problemă ca și mine. Nu sunt o persoană excentrică, însă îmi place la nebunie să-mi aranjez părul în fiecare zi. Fiind studentă, pot spune că îmi permit să dedic o parte din timp aranjării părului. Din păcate, acum câțiva ani am descoperit că am o problemă atât la ten cât și la păr: excesul de sebum. La ten a fost mai ușor de controlat, puțin machiaj, un fond de ten din extracte naturale și demachierea la timp m-au ajutat să depășesc, încet-încet, această chestiune. Părul gras, pe de altă parte, arăta din ce în ce mai murdar, mai neîngrijit și mai ales lipsit de orice strălucire. Era greu de aranjat, trebuia spălat des, și ajunsesem la un moment dat în care nu  știam ce produs de păr să mai folosesc. Parcă le încercasem pe toate și niciuna nu îmi era de folos.
                  Într-o zi, la facultate, în timp ce vorbeam cu niște colege de produsele de înfrumusețare pe care le folosim fiecare, le-am povestit de neîncetata mea problemă cu părul gras (de parcă nu observase deja toată lumea că părul meu arată deplorabil...). Una din ele mi-a spus că a avut aceeași problemă și că a folosit un șampon de la Farmec numit Sebum Control. Suna bine, însă nu aveam să-mi pun prea mari speranțe în acest produs până nu l-aș fi folosit. Așa că am intrat direct pe site-ul lor și am descoperit ceea ce avea să fie soluția problemei mele: gama Gerovital Plant Tratament. Cel mai mult m-a încântat faptul că produsele din această gamă sunt bazate pe plante naturale și nu pe agenți chimici dăunători scalpului și părului.
               Am început cu Șamponul Sebum Control și după numai câteva folosiri se puteau vedea rezultate. Pentru că îmi place să combin șamponul și cu alte produse, mi-am comandat și Serul Sebum Control care, pe lângă aspectul mătăsos, conferă și strălucire părului. Acum îmi pot permite din nou să-mi aranjez părul în fiecare zi, pentru că am încredere în produsele pe care le folosesc. Farmec m-a ajutat să regăsesc încrederea în sine și să-mi creez o atitudine de invidiat.

Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2013.
Poză preluată de la http://super-blog.eu/proba-3-doctorul-personal-al-parului-tau/

Niciun comentariu: