marți, 22 octombrie 2013

Incident cu ștampilă

Era o zi geroasă de octombrie. Afară ploua de aproape o zi, cu picături mici și dese. Eram în fața Sălii Palatului împreună cu alte o mie de persoane la aproape cinci grade Celsius. Era frig, dar niciunuia dintre noi nu ne păsa. Știam toți de ce suntem acolo și nimic, nici măcar vremea, nu ne-ar fi putut opri din a ne vedea idolul. În sfârșit, după atâta timp, frumoasa, excentrica Pink avea să vină în București pentru un concert. După aproape 6 ore de așteptat, se apropie o limuzină. Oamenii înnebunesc, încep să strige, să plângă, să cânte, se îmbulzesc spre gardurile de protecție, îi strigă numele fără încetare. Pink! Pink! Pink! O tânără de lângă mine leșină, o alta se dezbracă, toți tremurau de emoție. Eu, mică fiind de statură, m-am strecurat printre masele de carne care tremurau fără încetare, până am ajuns la gardul de protecție. Acolo am așteptat-o în liniște pe ea. Pink se apropia încet de noi. Era exact așa cum mi-am imaginat-o: zâmbăreață, colorată, cu o energie pozitivă și cu mult bun simț. S-a oprit, apoi, lângă fanii ei de care o despărțea doar un gard de protecție, și a început să dea autografe, să facă poze, să se lase pupată de fiecare fan în parte. Când a ajuns la mine, inima îmi bătea puternic, sângele îmi pulsa în vene, privirea mi se încețoșase, cuvintele pur și simplu nu mai ieșeau. Panicată, scot pixul pentru a-i cere un autograf, și...o șampilez.
Da! Ai citit bine, o ștampilez direct pe mâna dreaptă. ,,YOU ARE MY PRECIOUS”. În acel moment am realizat ce gafă colosală am putut face. Bodyguarzii se apropiau rapid de mine, ceilalți fani se uitau urât, iar impresarul lui Pink a început să înjure...Numai ea a rămas calmă și cu zâmbetul pe buze. Distrată de incident, m-a întrebat dacă e cerneală permanentă și de unde am acel pix cu ștampilă foarte ingenios, pentru că i-ar plăcea și ei unul. Ah, nici nu pot descrie în cuvinte ce am simțit când, nu numai că m-a salvat de bărbații aceia mari și fioroși, dar am avut și onoarea de a-i oferi un cadou. I-am înmânat cu mândrie pixul cu ștampilă proaspăt achiziționat, am pupat-o, am îmbrățișat-o, am făcut o poză cu ea și am primit și un card pentru backstage. Bineînțeles că după ce a primit pixul tot staff-ul era era plin de ștampile cu ,,YOU ARE MY PRECIOUS”, inclusiv eu. A fost cel mai bun concert la care am fost vreodată, plus că am avut ocazia de a vedea pregătirile de dincolo de scenă și am fost aproape de artistul meu preferat pentru mai mult timp și toate datorită pixului meu cu ștampilă personalizat.

Articol scris pentru SuperBlog 2013

Niciun comentariu: