miercuri, 20 noiembrie 2013

Ce purtăm și cum purtăm la primul interviu

Am 20 de ani și o pasiune: beauty and fashion. Sunt tânără, sunt studentă și iubesc frumosul. Știu să apreciez o piesă vestimentară de calitate, știu ce mi se potrivește și, de curând, am descoperit și stilul meu: eleganță și simplitate. Eleganța și rafinețea unei femei stă în simplitatea prin care ea reușește să se înconjoare numai cu lucrurile ce o avantajează, lucrurile ce îi pun cel mai bine trăsăturile în valoare. Fie că e vorba de o rochie, de bijuterii, sau de o geantă de mână, caut mereu ca obiectul ales să fie de calitate. 

***

De curând, am mers la primul meu interviu.  Emoțiile au fost copleșitoare iar întrebările nesfârșite: Ce o să port? Ce o să mă întrebe? Cum trebuie să stau pe scaun? Cum trebuie să salut? Ce o să port? Bineînțeles, principala problemă era vestimentația: cu ce trebuie să te îmbraci la un interviu. În cele câteva zile câte îmi mai rămăseseră până la marele eveniment, am colindat magazinele cu ținute office ore în șir, dar nu găseam nimic care să mi se potrivească, să mă reprezinte. Interviul fiind pentru un post de redactor la o revistă de modă, trebuia să arăt că știu care sunt ultimele tendințe, care este look-ul potrivit pentru un astfel de eveniment și ce fel de outfit îmi scoate în evidență trăsăturile feminine. Căutarea era pe cât de obositoare pe atât de dezamăgitoare. Se apropia ziua interviului iar eu încă nu îmi alesesem ținuta.
M-am apropiat, încet, de dulap și l-am deschis cu o forță atât de puternică, de parcă el ar fi fost ultima mea speranță, firul pe care stătea agățat viitorul meu job. Am început să caut printre haine, fără să știu exact spre ce mă îndrept. Nimic. Am tras aer în piept de două ori și am încercat să analizez situația: interviu. formal. elegant. totuși chic. Apoi am realizat, știam exact ce vreau: vreau o cămașă albă, simplă, dintr-un material lejer și ușor de călcat, vreau o fustă neagră, dar care să mă reprezinte, vreau niște botine cu toc mic, pentru că e totuși toamnă și mai vreau o pereche de dresuri. Aveam toate astea, pentru că am mai avut nevoie de ele pentru diferite prezentări la facultate. În plus, combinate cu alte piese vestimentare, arată foarte stylish. Aceasta este ținuta completă:

Mi-am pregătit hainele cu o seară înainte. Mi-am călcat cămașa cu noul meu Fier de călcat de la Bosch TDA503001P Sensixx'x DA50 care arată și el foarte elegant în negru și roșu. Îmi place să folosesc numai produse electrocasnice de calitate pentru hainele mele la care țin nespus de mult. De aceea am ales un fier de călcat de la Bosch achiziționat de pe Marketonline.ro, site cu renume și istorie în vânzarea de produse eltronice de calitate.  În cele din urmă am făcut o impresie bună, zic eu. Încă nu am primit răspunsul la interviu, dar am fost extrem de complimentată pentru ținuta mea black and white impecabilă și simplă.
În timpul interviului redactorul șef de la revista respectivă m-a întrebat ce cred eu că face o ținută să fie impecabilă.
I-am spus că nu sunt importante numai brandul hainelor, cât de stylish sunt sau cât costă, ci modul în care le îngrijești, modul în care le calci (pentru că uneori este o artă și ține de fiecare piesă vestimentară în parte) și mai ales atitudinea pe care o afișezi atunci când le porți. Hainele sunt mai mult decât simple piese vestimentare, ele au depășit demult rolul primitiv de a proteja împotriva frigului și au căpătat valențe importante în construcția identității oamenilor.



Niciun comentariu: