duminică, 1 decembrie 2013

Noi să fim sănătoși, de restul de ocupă Doina

 - Nico, dă-mi și mie puțină cremă.
 - Ce cremă, fată?
 - Hai că știu că o ai la tine, mereu ai cremă în geantă.
 - Bine, de care vrei? De mâini, de față, demachiant?
 - Vezi, nu te-ai schimbat deloc din liceu...de mâini vreau. Hai, scoate-o pe Doina din poșetă, nu-ți fie rușine!
Ieri noapte am fost la întâlnirea de 10 ani de la terminarea liceului și cam așa au decurs conversațiile cu
fostele colege. Da, am fost fata care își lua întotdeauna cremă la ea, indiferent de mărimea genții. Da, mereu mi-a plăcut să am un ten hidratat și curat. Și da, din liceu și până acum Doina mi-a fost alături în toate momentele importante din viața mea. Așa că era inevitabil să fie prezentă și la evenimentul de seara trecută, chiar dacă la rochia neagră, mulată și lungă îmi asortasem un clutch micuț și bej. Am renunțat la telefonul  de ultimă generație mare cât o cărămidă ( ce ironic!) și i-am făcut loc celei mai bune prietene a pielii mele: crema cu conținut ridicat de vitamina E ce contribuie la regenerarea pielii și îi oferă un aspect strălucitor. Da, da, îmi iubesc crema!
 - Și, unde mai lucrezi acum? Într-un timp te-am văzut la televizor, la emisiunea aia cu cumpărăturile.
 - Da, am renunțat la televiziune, lumina puternică îmi strica tenul.
Păi da, eu mereu le-am spus să folosească Doina de câte ori simt nevoia, mai ales în zilele în care știu că tenul va fi expus la condiții extreme. Pielea este sensibilă și trebuie hidratată, indifferent de anotimp. Nu sunt eu cine știe ce mare dermatolog, dar măcar atâta lucru știu: avem nevoie de o cremă potrivită tipului nostru de ten. Și Doina, dragele mele, este cea mai potrivită!
 - Nico, dar ce frumos miroși, ce parfum e ăsta?
 - Nu e niciun parfum, draga mea, e de la crema de față. Nu-i așa că are un miros divin?
 - Crema miroase atât de plăcut? Serios?
 - Da, da.
Bineînțeles că miroase frumos! Nu numai că lasă pielea foarte plăcută la atingere și fină, dar îi redă tenului suplețea și strălucirea pe care le merită. Este, într-adevăr, un răsfăț regal de fiecare dată când o aplic pe față.
 - Apropo de obsesia asta a ta pentru cremă, ai văzut, dragă, ce videoclip simpatic au făcut ăștia de la Farmec cu băiatul ăla un picuț ciudat în verde?
 - Simpatic? Băiat ciudat? Voi cred că nu înțelegi simțul artistic și importanța pe care trebuie să o acordăm folosirii cremei. Da, bineînțeles că am văzut videoclipul Doinei în colaborare cu Krem, băiatul acela talentat pe care voi îl faceți ,,un pic ciudat”. Știți ceva, eu plec! M-am săturat de comentariile voastre prost plasate. Ați fost niște ignorante în liceu și așa ați rămas. Nu e de mirare că aveți un ten atât de uscat și deshidratat.
Și am plecat. Și da, s-au supărat. Și da, m-au exclus din  cele câteva poze în care apăream la petrecere. Dar ce contează, eu să fiu sănătoasă, restul...face Doina!


Niciun comentariu: