joi, 27 februarie 2014

Nădejde

Nu am cunoscut prea multe persoane ca tine, care să mă atragă cu o singură privire și care să-mi imprime în minte atât de limpede primul sărut. Mă surprind în fiecare zi privindu-te, zâmbind ca un copil, în timp ce gândurile mele construiesc un viitor de basm în care protagoniștii se iubesc fără rețineri și fără secrete. Este incredibil cum poți faci să dispară orice îngrijorare cu două cuvinte, o promisiune de iubire ce mă face să tremur de fiecare dată. Ești al meu, așa cum îmi șoptești în fiecare seară.
Am încetat demult să mai măsor iubirea în mesaje și apeluri, sau  în dorința arzătoare de a primi cadouri mereu și mereu. 
Acum știu că mă iubești. 
Și nu pentru că mi-o spui în fiecare oră din zi. 
Ci pentru că îmi arăți ce e iubirea pentru tine.
Pentru că tot ce faci e pentru mine. 
Mi-ai demonstrat că dragostea este acel moment perfect ce nu ai vrea să se încheie niciodată. Că iubire necondiționată există dincolo de cuvinte. Și mai ales, m-ai făcut să mă simt frumoasă, cea mai frumoasă.

Niciun comentariu: